What started out as a simple altercation Turned into a real sticky situation

I lordags akte jag till Santa Cruz tillsammans med tjejerna. Jag vet att det borjar bli lite tjatigt med att jag skriver "Det var sa vackert!", "En av dom basta platserna jag befunnit mig pa!" osv, men det ar verkligen sa det ar. Jag ser sa himla manga vackra stader och platser har att jag undrar varfor jag slosade mina 20 forsta ar i Sverige? Men man valjer ju inte sjalv vart man fods. Och det kanske ar darfor jag uppskattar allting sa mycket - for allt jag sett tidigare ar sno, och sa lite till sno, och sa mer sno. Jag far inte nog av havet, vagorna och stranderna har!

Vi lag och stekte pa stranden, gick pa boardwalken och hade en underbar, underbar solig dag tillsammans :)
Det blev en lang dag och laaang natt - pa vagen hem blev vi stoppade av polisen - haffade!






Kan ha varit strandens sotaste!
Jag och Tina tog en paus fran att plaska i vattnet - for att ta oss en tur pa boardwalken :)
Boardwalken pa ena sidan och stranden pa den andra - det blir inte battre.
Med pa resan var Tina, Anja, Tanja, Veronica och Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0