watch my back so i'll make sure you're right behind me as before

Maste upp tidigt imorgon, men jag kan inte sova. Hela huvudet snurrar av helgens alla planer. Jag kommer behova paminna mig sjalv om att andas - ungefar sa manga aventyr vantar i helgen! Mest exalterad ar jag over lordag. Da styr vi kursen mot Santa Cruz! Dit har jag velat aka anda sedan jag kom hit. Ska bli skont med lite beach hang med tosarna!

Forra bilen vi hyrde liknade en riktig likbil - hoppas pa en snyggare till lordagens trip!

Santa Cruz

Kommentarer
Postat av: citron

läser bloggen varje dag

2011-07-02 @ 21:36:09
Postat av: diana

Skont att hora Citrus - borjade bli orolig over att ha hort nagonting pa ett tag!

2011-07-03 @ 09:14:45
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: cido

So do I, bara så att du vet! Saknar dig!

2011-07-03 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0