Black and Orange

Fredag kvall. Jag jobbar. Inte roligt, men kanske bra? For hade jag varit ledig hade jag gatt ut = spenderat pengar = inte bra, for jag maste spara! Jag har lagt barnen, sa nu sitter jag och invantar att Tina ska komma och halla mig sallskap :)

Igar var vi och sag Giants spela mot San Diego, och Giants vann! Det var ca 15 000 manniskor pa laktaren - helt galet. Jag var inte sa inne i matchen, utan tyckte allt runt omkring var roligare - underhallningen, se riktiga Giants fans, men nar vi vann sista bollen kom ett riktigt gladjevral fran mig ;D

Kommentarer
Postat av: citron

bild nummer 2 knäcker:-)

2011-07-09 @ 16:26:18
Postat av: diana

haha - jag kakade vitlokspommes darfor som jag var sa glad :D

2011-07-13 @ 06:44:52
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0