STRESS

I fredags var som sagt Tina over och holl mig sallskap. Jag skulle ljuga om jag skrev att vi chattra hela kvallen - vilket man kan forvanta sig fran tva pratkvarnar som vi ar. Men nej, vi raderade olaste e-mejl. Tina skulle namligen visa mig nagonting pa sin mejl nar jag till min forfaran sag att hon hade 1689 olasta mejl(!!!) Jag fick ont i hela kroppen och tvingade henne att radera alla i samma stund. Malet var att komma till under 500 mejl, men vi lyckades komma under 100 :D Jag skulle aldrig kunna ha olasta mejl i min inbox, sant dar driver mig till vansinne. Och Tina holl med om att en borda lattats fran hennes axlar :) Och sjalvklart hanns det aven med lite skitsnack - vi kombinerade helt enkelt nytta med noje ;)


Jag och Tina, for ett par veckor sedan i en kiosk - agaren bjod oss pa en hel flaska vin innan vi inhandlade var egna. Nar vi talade om for honom att detta aldrig skulle ske i Sverige, visade han oss en gammal dagstidning dar det visade hur manniskor "forr i tiden" kunde kopa vin i en butik och sedan komma tillbaka for gratis refill. Precis som dom har pa Starbucks. Bra eller dalig ide?

Kommentarer
Postat av: citron

BIG NO-NO det där med refill

2011-07-13 @ 11:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0