Starbucks is called Starbucks in every language people!

Da och da rakar jag saga saker som inte far mig att framsta som den mest intelligenta tjejen pa planeten. Tina har startat en serie pa sin blogg om dessa utlatanden. Har kommer ett av dom - pinsamt, men jag bjuder pa den ;) P.s Varfor det star pa engelska ar for att jag skriver mina sms pa engelska, da det ar enklare med mobilen jag har D.s


Taget fran Tinas blogg.

 

Dianas gullkorn del 1

Meg: Skal vi møtes på the coffee bean and the tea leaf?

Diana: So, starbucks 8:30?

Meg: The coffee bean and the tea leaf?

Diana: Okay, the coffe bean and the tea leaf, I just thought that was the norwegian word for Starbucks.



Kommentarer
Postat av: jessica

Alltså jag dör! Tur att vi gillar dig lika mycket ändå!:D

2011-07-01 @ 17:30:12
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0