Pier 39

En av San Franciscos storsta turis attraktioner ar Pier 39 och anda har jag aldrig varit dar annu! Men idag tog jag saken i egna hander och akte dit med min absoluta favvo kille - L. Min lilla kottbulle och jag spenderade hela dagen tillsammans i solen. Han sov under resan dit, sa val framme var han pa sprudlande humor! Vi borjade med en picknick i graset. Gubben tyckte blommorna smakade battre an maten jag packat med.

Hojdpunkten pa dagen:
Nar vi akte karusellen och gubben inte kunde sluta skratta sitt gulliga hickskratt.. Jag kunde se hur det pirrade i hela hans lilla tummy.
Och att se sjolejonen som solade pa bryggan! Skont liv.

Kommentarer
Postat av: citron

Gud vilken sötnos L är:-)

2011-07-19 @ 10:50:40
Postat av: cido

En riktigt najs dag med andra ord :)

2011-07-19 @ 17:53:57
Postat av: S

Din dag verkar slå min gårdag. Ogräs, ogräs, ogräs. Säger det dig något? Länge sedan jag kände mig så här smutsig. Droppen var när en soptunna var full och jag var tvungen att flytta sopor. Eller när jag fick rengöra en "luddlåda" i en tvättstuga, dvs en låda där all skit kommer ut efter att man har tvättat en maskin. Jag hittade hår och ett pärlhalsband. Där fick du min dag i detalj. :) Jag fick kväljningar vill jag lova. Vilken mysig vän jag är som håller dig uppdaterad.

2011-07-20 @ 17:22:40
Postat av: Crazy bitch

Gud så fina bilder. Älska havet och segelbåtarna!!

2011-07-20 @ 19:46:29
Postat av: diana

Citron - jag vet! almost to cute



Cido - det var en UNDERBAR dag :)



S - blaaaaaaaaaaaa usch. Men pengar ar pengar.



Crazy - jag alskar ocksa segelbatarna - tar bilder pa dom sa fort ja ser nagra. haha. det ar drommen att ha en segelbat en vacker dag. Men jag ar sjosjuk? :S Jaja!

2011-07-21 @ 18:52:30
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0