It’s not who you want to spend friday night with… it’s who you want to spend all day saturday with

Lordag kvall var jag och sag filmen "Friends with Benefits" - en san dar film som man njuter av i stunden, men idag (3 dagar senare) minns jag den knappt? Okej, det kanske sager mer om mitt minne, men det sager aven nagonting om filmen. Vad jag forsoker fa fram ar att det var ingen film som lamnade avtryck, tankar, funderingar... Nej, vi lamnade biografen halv tva pa natten(!!!) med ett leende pa lapparna och madde sa dar riktigt bra som man gor efter att ha sett en sa kallad feel-good movie.

Om jag skulle rekommendera er att se den? Nej. Men om den visas pa svt nagon gang, sa kan Ni kika. Dock inte tv4 - reklamavbrotten skulle gora den ointressanta handlingen annu mer ointressant.
Citat fran mina 2 favorit personer just nu:
"Why can they never have a movie about friends with benefits that actually ends up with them just being friends?"
"Well I guess than the movie would just be called "benefits" "
Hahhaha, fragan kom fran Tina, svaret fran en annan harlig manniska. Min humor har ju definitivt andrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0