Happy 4th of July!

Igar var det firande av nationaldagen har! Jag akte forst hem till Veronica for att slinga hennes har. Darifran begav vi oss fixade och fina mot Marina for att mota upp dom andra flickorna for en lunch. Det blev en harlig, god sallad som paminde om Unico i Uppsala.
Pa kvallen var det fyrverkerier och annat skoj! Kvallen slutade med att ta farval av Veronica som nu ar pa vag hem till Sverige :( Jag kommer att sakna den tosen. Jag har nagra riktigt bra minnen med henne fran tiden i San Francisco tillsammans och fran alla vara roadtrips och fler ska skapas nasta ar i Norge :)













Kommer sent glomma var midsommar natt tillsammans - sa manga goda skratt har jag inte delat med nagon pa lange! Mitt lilla "barn" :P


Muir Woods








Haha, alskar den har bilden! Verro ser sa lurig och nojd ut och Tina ser ut som en filosof











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0