Cheesy

Har just avslutat en lunch med Sophie och hennes vardbarn. Varje gang jag sitter pa en restaurang med barn tanker jag "det har ar sista gangen" anda lar jag mig aldrig min laxa och gor det igen. Det spelar ingen roll om jag bestallt in min favorit order pa menyn - jag njuter anda inte. Jag blir sa stressad - ater maten jatte fort och far ont i magen. Blir stressad av att jag ser att andra besvaras av att barnen gapar och ar hogljudda. Barn i all ara, men INTE pa restauranger!

Servitrisen här flortar jatte mycket, vilket ar jatte jobbigt eftersom att detta ar ett av mina favorit cafeer. Han kor pa billiga repliker som "Du har jatte vackra ogon, valdigt speciella...(sa stirrar han och ler) ...forlat jag ar bara sa tagen" och jag: "hehe tack?..."
Nu sitter jag sjalv kvar och tankte forsoka fa lite saker gjorda, skicka mejl osv.
Imorgon traffar jag Sophie sista gangen over frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0