Back to work

For ett par dagar sedan kom familjen hem fran sin weekend trip. Sa nu ar det tillbaka till 10 timmars arbetsdagar (idag ar jag dock ledig). Igar fyllde min kottbulle 9 manader och det firades enligt tradition med att aka till San Francisco Zoo. Jag bara alskar att ga pa Zoo, och barnen med som tur ar:) Sophie, Anna och Lucas foljde med oss. Snart aker aven Sophie hem till Danmark:( Det kommer att kannas jatte tufft. Eftersom att barnen vi ser efter ar i samma alder kan vi gora manga aktiviteter tillsammans och det gor att jobbet blir bade roligare och enklare for oss bada tva. Men vi umgas aven en hel del pa varan fritid - en anledning ar att vi bor nara varandra vilket ar jatte skont. Men den framsta anledningen ar for att hon ar en toppen tjej som far mig att skratta och ma bra! Familjens nasta au pair has big shoes to fill!



Senare pa eftermiddagen tog jag med barnen till lekparken och min lilla gubbe fick gora det han gillar allra bast just nu - gunga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0