And tonight, let's enjoy life

Klockan ar 2 pa natten har hos mig. Det ser ut som det pagatt krig i mitt rum - sa gar det nar man ska forsoka packa mitt i natten. Om tva timmar kommer en SuperShuttle och hamtar upp mig for att droppa av mig pa flygplatsen. Sa om nagra enstaka timmar kommer jag traffa Theresia (forhoppningsvis!). Jag har namligen forsokt ringa henne x antal ganger nu, men kommer inte fram! Tydligen ar inte numret tillgangligt (?!) Oerhort frustrerande vill jag lova. Men jag kommer sitta dar pa flygplatsen och vanta pa mitt hjarta. Om jag sa ska behova sitta dar hela dagen och natten, och nasta dag och natt... ja ni forstar vad jag menar.

Tidigare ikvall kom Tinis hit :) Det var mysigt att fa umgas lite med henne innan jag aker ivag. Dessutom var hon valdigt hjalpsam - fixade och ordnade med mina papper osv. Den tjejen ar det koll pa!
Skypade aven med tva gummor hemifran inatt ♥ Jag saknar verkligen min familj.
Nu ska jag fortsatta (borja) packa och sedan dricka lite te innan jag drar ut pa aventyr en vecka framover!
Ha det sa bra sa lange!
tired but excited!

Kommentarer
Postat av: S

Hoppas ni får en härlig vecka tillsammans. :)

Föresten, jag har sålt alla mina pärlor = inga fler armband. :P De bara låg i lådan. Hoppas vi kan höras när du kommer hem. Puss!

2011-07-28 @ 16:31:44
Postat av: Al

Hej!Hoppas du har härliga dagar med T.

Lite avundsjuk på allt ni ska göra i LA. Skulle gärna vara med (tänk om jag/vi kunde hälsa på innan du drar vidare?!)

Hörde att C planerar resa till dej. Så roligt för er båda! O skönt för henne med semester.

På fredag åker vi, inkl A,M o O, till Opole, nära Wroclaw fa vara med på Linneas o Lukas bröllop. I dagarna 3. Blir spännande att vara med om. Jag hoppas vi hinner med en tur in till Wroclaw, så kan jag visa dem var C pluggat o levt i 6(!)år.

Vi har iaf träffats i Östersund, mysigt :)

Igår pratade vi med lillebror R när han gick förbi. Skulle ut på båttur. Först när han gått kom jag på att han precis fyllt år - 16?!Han är verkligen fin. Får fixa gratulation i efterskott. KRAM! Al

2011-08-04 @ 00:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0