Tassen & Jag

Jag trodde jag drömde inatt när jag vaknade av att höra hur B pratar med Tassen i hallen och höra henne jama belåtet. Jag och Tassen har varit ensamma i två veckors tid, vilket har varit mysigt, men lite ensamt och tyst emellanåt. Men nu är matte och husse hemma vilket både jag och Tassen är lyckliga över!
Jag möttes av en pepparkaksgumma och en peppakaksgubbe när jag kom hem från jobbet idag. Jag kände knappt igen dom men deras vänliga, kramgoa famnar var desamma!

Kommer dock sakna att ha Tassen liggandes vid min sida inatt och sakna att vakna på mornarna av att jag dels känner stanken från hennes gäspning då hon glupsat i sig tonfisk till frukost och dels stanken från kattlådan som behöver tömmas på avföring. Konstiga saker att sakna?
Jag tycker själv att jag skötte min uppgift som kattvakt exemplariskt :) Kan vara bra att ha testat på det nu eftersom att min värdfamilj i SF har katter :)


Se vilka fina, vita strumpor Tassen har :)

Kommentarer
Postat av: Citron

Gud vilken mysig kisse! Kommer du ihåg att tonfisk på pizzan var din favorit förut? Low class sak det där

2011-01-19 @ 19:39:09
Postat av: diana

Tassen är bäst' Low class? Jag delade just på en tonfisk burk med Tassen. Burken kostade 23 kr, det är faktiskt ganska dyrt om man jämför med annat. Minns du när du hade köpt 8-pack makrill i tomatsås åt mig?!!! Hur tänkte du där?

2011-01-19 @ 20:17:17
Postat av: Anonym

Nja jag tänkte väl inte så mycket. Agerade snarare. Eller ska man kanske säga reagerade på det häftiga kampanjpriset:-)



Men 8-pack var väl lite överdrivet. Minns att det var 4-pack typ.

2011-01-19 @ 23:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0