Stockholm to Newark

26 dagar kvar tills att jag lyfter. Nu börjar det pirra i hela kroppen bara av att tänka tanken! Det känns som inte allt för länge sedan då jag tänkte "snart är det knappt ett år kvar tills att jag får åka .." och nu har det ändrats till mindre än en månad! Lycka.

Jag mellanlandar på Frankfurt International, som ska vara Europas största flygplats. Ska bli kul att skåda. Lika bra att jag vänjer mig med att se fantastiska saker på vägen. Jag är trots allt på väg mot 4 dagar in The Big Apple.
Jag tar det här steg för steg, för att inte få någon hjärnblödning därborta av alla nya, fantastiska intryck. Steg nummer ett var flytten från Uppsala till Stockholm. Nu har jag fått smaka på storstadslivet. Summan av kardemumman? I like the big city life'

Kommentarer
Postat av: cido

Shit alltså! Önskar att jag hade den där biljetten, hade verkligen velat att åkat till NYC igen. You will love it! Man har ju sett gatorna så många gånger på film, så det känns lite overkligt när man är där in real life. Spännande! Se bara till att inte tappa bort dig i Frankfurt, som ska vara så stort.

2011-01-19 @ 17:28:56
Postat av: diana

Ja, men jag kommer nog känna att jag är med i en film :) haha. Nejdå, jag ska inte tappa bort mig. Jag har sökt kontakt med ett par andra tjejer via facebook som ska åka samma flyg som jag, så jag slipper göra det själv :)

2011-01-19 @ 18:38:07
Postat av: citron

Gör ej samma misstag som på Shipoll(stavning?) Kom på att det var fem minuter kvar innan gaten skulle stängas. Vi befann oss på gate 3 och imponerades av toaletterna på den stora fancy flygplatsen. Gaten vi skulle till (nr 85)låg typ tre km bort. Då fick vi springa vill jag minnas

2011-01-19 @ 19:43:42
Postat av: Theresia

Så bra att du äntligen har förstått min kärlek till Stockholm. Nu kan vi gå på allsång på skansen och sjunga stockholm i mitt hjärta tillsammans. När vi är på semester i Sverige med våra amerikanska män dvs.. :D

2011-01-20 @ 21:15:13
URL: http://theresiaiusa.blogg.se/
Postat av: Sandi

Åh vad fin din blogg har blivit. Bra att du kommenterade, nu har jag din bloggadress. :) Jag ska vara inne varje dag och följa med dig på din resa.



Pallra dig hit snart, tack. PUSS



P.s du är sämst på att svara på din telefon och ändå har du sagt upp dig!! Vad är grejen!? När är din sista dag på subban?

2011-01-21 @ 14:28:10
Postat av: diana

Thersia: It's a deal!!! Med våra Carl and Carl haha.



Sandi: Idag var min sista dag på Sub ;)

2011-01-21 @ 21:11:23
Postat av: sandi

Bra. När anländer du till Uppsala?

2011-01-23 @ 12:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0