gott & blandat

Nu börjar det närma sig...herrejesus vad jag börjar bli nervös. Det är så mycket blandade känslor. Nu börjar det slå mig att mitt liv kommer att förändras. Min vardag kommer genomgå en total förvandling. Men det känns skönt att det mesta av pappersarbetet börjar bli klart, nu kan jag bara fokusera på det jag vill dom sista två veckorna och börja förberede mig mentalt.

                                      
Hade en underbar kväll                                               Fick ett jättefint Miss Dee armband´
med underbara flickor i lördags :)                             från min älskade vän Em'

                  
Har "prov" packat idag och det gick sådääär...       Alla papper som ska med till ambassaden
Även fast jag redan rensat bort hälften måste        imorgon - CHECK!
jag dessvärre rensa bort ytterligare(!)
Jaja..Jijå blir väl glad över allt som hon kommer
få ärva från storasyster (:


         
Just nu är jag vit som snö i ansiktet och jag hade på mig en vit tunika till fotografiet
till mitt visum. Gissa om jag smälte in bra med den vita bakgrunden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0