I heart Us

Hade en underbar kväll med min käraste vän Sandra. Vi pratade och skrattade hela natten tills det att vi tvingade varandra att vara tysta vid fem på morgonen. Det var underbart, men samtidigt lite jobbigt då tanken slog mig "När kommer vi att göra det här nästa gång?" Ligga i hennes flickrum, som vi så många gånger gjort, och bara pratat om allt. Om våra framtidsdrömmar, våra yrken, när vi ska ha barn, vad barnen ska heta, vilka barnvagnar vi ska ha, när vi ska gifta oss, hur bröllopet ska arrangeras, hur vi ska bo…

Dem flesta tycker att högstadietiden är en jobbig del av deras liv och ser tillbaka på sin tonår med ångest. Inte jag! Det var den bästa tiden för mig och mycket för att den spenderades tillsammans med Dig. Vi hade så himla roligt tillsammans och hittade på så mycket kul ihop.

Vi har rest tillsammans, firat jul tillsammans, vi har gjort allt och lite till. Din familj har blivit min familj, och min familj är din familj. Du är min inre krets. Jag är stolt över Dig. Jag är stolt över Oss.

Fick världens bästa goodiebag av Sandi, fylld av överraskningar-
mitt favorit vin, mina allra första US-dollar, Lancome mascara, som jag får varje år :) och ett jättefint armband som jag önskat mig. Min pärla har dessutom gjort den själv! 
  
Och Så får jag inte glömma det fina Miranda kortet :) Thank you Love!

Några av alla våra fantastiska stunder tillsammans. 


                  
                                                                 


Kommentarer
Postat av: Sandi!

:') kom just hem och att mötas av detta inlägg efter en lång dag fick mig genast på bättre humör. Kvällen vi hade behövdes mer än någonsin. Jag älskar att vi tvingade oss att sluta prata klockan 05. Vi hade kunnat tjattrat hela morgonen om vi själva fått välja.



Jag är stolt över dig. Du ska iväg, du ska flytta till ett främmande land på egen hand. Du ska vidga dina vyer (haha kommer du ihåg nationella provet?). Det ska bli så kul att följa med dig genom denna resa då det kommer kännas som att jag reser med dig. Jag minns då planen att åka iväg endast var tankar, nu är det verklighet. På måndag åker du. Nu kan du inte längre säga "näst, nästa måndag". Du åker på måndag. Nästa vecka när vi pratas vid är du på andra sidan jordklotet vilket är helt ofattbart.



Du förtjänar att få åka iväg mer än någon annan just för att jag vet hur mycket du har kämpat för detta. Jag tror på dig. Och ja, jag kommer att sakna dig men jag vägrar att vara ledsen. Jag tänker vara glad. Vet du varför? För min bästa vän påbörjar om några dagar ett nytt kapitel i sitt liv. Ett kapitel som varit efterlängtat och som den 14/2 äntligen kan börja. You made it!

2011-02-07 @ 19:30:30
Postat av: Zelal

Så jävla bra !:)

2011-02-08 @ 04:04:26
Postat av: diana

Så himla fint skrivet sandra <3!! din kommentar var bättre än mitt inlägg haha'

2011-02-08 @ 09:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0