packa - the story of my life

Nu är packningen klar, men det tog mig ett helt dygn. Jag packade hela dagen igår, men på kvällen smög jag ut för att träffa min fina vän Kristin♥ Först blev det sushi, sedan spenderades resten av kvällen på The Laughing Duck. Ett skönt ställe med bra musik i centrala Stockholm! Men löftet löd att jag skulle bli klar med packningen igår, så när jag kom hem på natten var det bara att fortsätta. Imorse blev jag klar.  Nu känner jag mig ganska så utmattad. Här får ni en inblick i mardrömmen som äntligen är över!

     
Det var ljust när jag började... 

       
Fullkomlig KAOS
 

     
                                                            Tassen såg till att hålla mig sällskap
                                                            ...och kanske, även hålla mig borta från datastolen?
  
 
      
                                                                                             Min plånbok är laddad med dollar...   
 
och dessa sanna ord som jag har burit   Presenterna är inslagna och klara!
med mig i plånboken ända sedan min
18-års dag

 
Ja, det är väl inte konstigt att det hann bli mörkt ute?

DONE AND OVER



Kommentarer
Postat av: cideo

Bra jobbat di! Det var många före bilder, men det var skönt att se att på efterbilderna hade du fått ordning. Ser fram emot att se dina inlägg from the states. Många kramar!!

2011-02-14 @ 00:18:59
Postat av: diana

ja men visst vard et STOR skillnad från före och efter?(!) Jisus, det tog på krafterna, men det tar mer på krafterna att ta farväl från dom man älskar fick jag känna på ikväll.Så nu behöver jag a good night sleep! KRAM

2011-02-14 @ 00:38:46
Postat av: Crazy

HAHA! Jag älskar att man ser Thessi sticka upp, och att tassen gjorde sitt jobb att vakta datan.. Underbart :D

2011-02-14 @ 03:48:34
Postat av: diana

I'm not going without Thessi!!! Myser just nu med kattskrollen... som sagt avskyr farväl.

2011-02-14 @ 06:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0