Du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

Kan inte sova. Slet av mig tröjan för det kliade och stack som fan, men det hjälpte inte. Det fortsatte att sticka och svida, men det var innanför bröstkorgen det kändes, inte utanpå. Om det ändå vore lika lätt att krypa ut ur sitt skinn som det är att krypa ur tröjan. Tårkanalerna svider dom med. Känns som att jag drunknar i mitt egna hav av sorg. Hur fan kan man bara traska in i någons liv för att sedan stampa ut med stormsteg? Hur kan man låta någon få tro någonting som aldrig var? Hur kan man såra en människa så medvetet och djupt? Behandla henne som skiten under sina naglar, som smutsen under sina skor och sedan bara slänga all smuts i hennes ansikte och be henne äta upp det. Vad gjorde jag för att förtjäna detta? Jäääääävlar vad det svider

 


Kommentarer
Postat av: Crazy

Jag känner att du behöver mina bittra ord som pepp. Snaaaaaart hjärtat, SNART kan vi ringa varandra och prata om våra problem/ lyckorus/ nonsens. Hur har vi klarat oss i 6 mån? Du är världens finaste, I love you Crazy.

2011-02-05 @ 16:48:49
URL: http://theresiaiusa.blogg.se/
Postat av: diana

Längtar som aldrig förr. Hur vi har klarat oss är ett under. Starka kanske är rätt ord? I love us crazy

2011-02-06 @ 17:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0