Congrats Zelali!




Min allra käraste Zelal,

när hela världen är grå och död
så står du där med lågor och glöd
Med dina ögon ser du sådant som ingen annan ser
när alla vänt sig bort så står du där och ler
När det är tyst i allas öron så hör du vindarnas sus
vad som än händer ser du en framtid som är ljus
Du är den vackraste virvelvinden som finns på vår jord
men för din inre skönhet finner jag inga ord
Du älskar så många, du finns för alla här och nu
och hur många som ryms i ditt hjärta det vet nog bara du

Storasyster, hur har du gjort
för att bli så stark så fort
Du har en vilja av järn, en karaktär av stål
med glimten i ögat ger du livet vad det tål
Ja, livet ska levas varendaste minut
dagen upplevas från början och till slut
Du är okonstlad, självklar, rak och precis
samtidigt med värme som smälter både snö och is

De måste funnits dåliga stunder, men det är bara de vackra jag minns
du ska veta älskade syster att du är de finaste som finns
Systerskapet ska bestå i värme och när de blåser kallt
vi ska alltid finnas bredvid varandra i inget och i allt

Okänd

Känns skönt att jag fick fira din födelsedag med tårta, skratt och tårar innan jag åker! Tack för ikväll ♥

Kommentarer
Postat av: Zelal

Åh Diana finner inte dom rätta orden just nu du förstår, det är just det som ingen annan faktiskt gör just förstår..... Jag väljer och skriva det jag sällan gör och känner för någon så starkt som jag gör för dig, jag Älskar dig Diana.

Dina stora söta bruna hundögon vid min ytterdörr är det jag ser framför mig just nu. Tur att C sover så jag kan få gråta ifred shit minns inte sist jag kände så mycket på en och samma gång.

Fan vad spännande med allt nytt ändå, berlocken lär jag bära en del som du en gång sa till mig då du räckte fram den: nu har du alltid mig vid din sida Zelal även om vi inte befinner oss på samma plats och tid:) Love

2011-02-14 @ 02:33:29
Postat av: diana

som Geir från Idol hade sagt: K Ä R L E K (finsk brytning)

2011-02-14 @ 06:19:45
Postat av: Anonym

hahah bästa!

2011-02-17 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0