6 dagar kvar

Snart beger jag mig av för min hälsokontroll. Det blev lite i sista minuten, men jag hoppas att det ska gå bra ändå! Efter många samtal till olika vårdcentral blev det till slut en privat klinik i Gamla stan, för konstigt nog var det billigast(?) Efter det ska jag förbi Subway, för att lämna mina arbetskläder och ta farväl av vännerna där en sista gång. Sen blir det stan för att inhandla det sista inför resan! Väl hemma ska jag sova, provpacka för att se om jag överskrider 23 kg :/

Fick ett mejl från min värdmamma igår, och jag blir alltid lika glad! Det stod bla ”… we are thinking about renting a house this summer at the beach or on a lake for a week or so /.../ We would love it if you could come with us. We'd ask you to watch the children for some of the time, but it would probably be a pretty easy week for you in a beautiful place with a fun group of people." Svaret på den frågan blev givetvis “I would love to come with you!” . Vem tackar nej till en vecka på stranden?(!) Hon skrev även att hon skulle uppskatta om jag kunde ta en kurs i första hjälpen, vilket jag förstår, då barnen är så små. Tur att man har en syster som har koll på det där, det får bli en kurs med henne ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Zallehballeh

Fan hon skulle ju visa det ikväll på dig hade jag lungt velat se å du som är så kittlig av dig hahah

2011-02-11 @ 23:09:07
Postat av: diana

Jag kommer imorgon så tar vi det då! Hon får instruera och så får jag testa på dig ;)

2011-02-11 @ 23:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0