“When you’re in love, sometimes you have to swallow your pride, and sometimes you have to keep your pride"

Hela dagen har jag strosat runt pa stan i en enkel sommar klanning, vilket kanns helt surrealistisk med tanke pa att det ar december!!! Forra veckan stekte jag pa stranden i Santa Barbara. I LOVE IT. Har kommer lite fler bilder fran forra helgen i SB.
Det blev dock inte samma julkansla med en julgran som har solens stralar skinande over sig istallet for snoflingor som faller over den.
Jag ser ju att min Thessi kommer bli en framgangsrik business women ;)

Jag och Theresia hittade stallet vi ville ha varan framtida brollopsmottagning pa :)



Huset vi bodde i var helt fantastiskt


"Mitt" rum och babrum. Sangen var sa stor och bekvam och i duschen hade dom Joico for sina gaster(!!!) Dom visste hur man skulle ta emot gaster kunde jag konstatera.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltsa jag snor dina bilder, master-fotografen.. Jag kan inte sluta skratta nar jag tittar pa bilden pa mig sjalf. Ser jag alltid sa bitter och allvarlig ut? Haha henne skulle inte jag vilja prata med :O

2011-12-04 @ 08:12:32
Postat av: diana

tacktack, men det ar snarare en masterkamera och inte sa mkt jag ;P Jag bara alskar den bilden pa dig! Du ser ut som du! det dar ar din charm

2011-12-04 @ 19:22:51
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0