This is the message of Christmas: We are never alone.

Jag har verkligen haft en av mina basta jular nagonsin. Det har varit en sadan harlig dag! Jag och Theresia stod hela formiddagen i koket och forberedde varat julbord. Det ar det basta julbord jag tagit del av, for jag kunde ata precis allting pa bordet (nu i efterhand vet jag inte om det var sa bra...). Det var i alla fall en fantastisk maltid. Efter maten tog vi en promenad till Sofia for att onska hennes familj en God Jul. Nu sitter vi runt koksbordet med varsitt glas glogg som vi sipprar pa. Jag saknar ord for hur matt jag ar just nu; det ar nastan jobbigt att andas och jag behovde hoppa ur klanningen till nagonting med resårband i istallet. Nu vantar vi pa att Sofia ska komma forbi; vi tankte hoppa upp i soffan och titta pa "Ensam hemma".
Vackra Thessi in action
Theresia gjorde denna sallad med "laga med karlek" i tankarna
Chokladbollar a la T.Lundh
En skiva skinka till T och en skiva kalkon till mig
Vi hade tva jatte goda ostar; en goat&honey ost och en svartpeppar ost.
Slutresultatet






Kommentarer
Postat av: zelal

Å såg riktigt mysigt ut. puss

2011-12-25 @ 19:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0