I can see but once I was blind

Apropa presenter; nagra utav mina absoluta favorit presenter genom tiderna ar;
Min DKNY klocka som jag fick i studentpresent fran C och M. Jag bar den varje dag och den underlattar min vardag. Dessutom ar den grymt snygg och passar till allt!

En annan fantastisk gava jag mottagit ar mina Ray ban solglasogon fran Cidem. Jag anvander aven dom varje dag och tanker ofta "hur klarade jag mig nar jag inte hade dom???"

Och sist men INTE minst ar en badmossa som jag fick fran Sandra nar hon varit i Thailand. Den som kom pa badmossan borde fa Nobelpriset. Och hade ingen uppfunnit den annu hade jag med storsta sannolikhet gjort det forr eller senare. Jag HATAR nar mitt har blir blott i duschen (om jag inte har for avsikt att tvatta det forstas).

Sa ETT STORT tack till C, M, Cidem och Sandra for att era underbara gavor underlattar min annars sa tuffa vardag ♥
Den basta presenten jag har gett till mig sjalv ar nog min MacBook Pro.

Kommentarer
Postat av: cido

Kul att du använder brillorna!! Mina har jag lagt undan för längesedan.

2011-12-18 @ 16:54:39
Postat av: S

Hahaha jag älskar att jag tänkte på dig direkt när jag fick syn på badmössan. Ofta den fortfarande är hel?! Det var ju mer på skämt jag köpte den till dig då du aldrig hittade en. Thaikvalitet kanske är bra ändå. En vacker dag ska jag också unna mig en "äppeldator"!!

2011-12-18 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0