Och alla far vara Lucia, det behovs inga tarnor

Da var helgen har :) Jag har redan slutat for dagen! Nu sitter jag pa ett av mina favorit fik och slorpar i mig kaffe. Jag gillar det har cafeet, mest for den mysiga inredningen. Kaffet ligger inte riktigt pa samma niva... jag tar aldrig påtår om jag sager sa ;) Ikvall ska jag for forsta gangen jobba for en annan familj! Jag behover namligen tjana ihop lite extra stalar och det kraver att jag offrar min lediga fredags kvall...
Kanske lika bra det, jag maste vara utvilad imorgon da jag ska ge mig pa att gora egna kottbullar for att ta med till Anjas mini julafton. Jag ser inte fram emot tillagningen av kottisarna, men det ska bli desto trevligare att vara hos Anja, umgas med tjejerna och kanna in julkanslan. Apropa julspirit; pa sondag ska jag och Sofia ta med vara sma flickor till den skandinaviska kyrkan for att se ett Luciatag. Det ska bli jatte mysigt. Om det ar nagonting jag gillar allra bast med julen ar det faktiskt Lucia.

Jag kommer aldrig glomma nar Darin sjong O Holy Night i Kungsholms kyrka i Stockholm, 13 December 2010. Jag hade just avslutat ett svettigt Subway pass och kom hem for att motas av denna vackra stamma. Jag minns hur jag ros da och jag ryser aven nar jag hor den idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0