The greatest gift is not found in a store nor under a tree, but in the hearts of true friends

Jag sitter och vantar pa att fa skypa med Er dar hemma och onska Er alla en GOD JUL! Som jag namnde tidigare kommer jag sakna Er extra mycket imorgon, men jag ar lika lycklig over att fa fira jul med min alskade Crazy.

”Förra julafton var så himla mysig, trots att det bara var du och jag. Men jag behöver inte så mycket mer i livet för att vara lycklig. Det är sant verkligen.” TL

Det dar skrev Theresia till mig forra julen da hon befann sig i New Jersey och jag i Stockholm. Och nu sitter vi har i USA(!!!) tillsammans. I couldn't ask for anything more.


Jag och bastis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0