Sound Of Music Sing-A-Long

Igar gjorde jag nagonting som jag har velat gora anda sedan jag kom hit i Februari; Jag akte till Castro Theatre och sag Sound of Music Sing-a-long. DET VAR GALET! Tank er en underbart fin, STOR sal, fylld med gay man, utkladda till karaktarerna i filmen och som sjong med varenda sang som om dom inte gjort nagonting annat i livet. Det var magiskt. Det var lange sedan jag skrattade sa mycket. Jag satt helt klart pa den basta raden - omringad av dom skonaste gaymannen Ni kan tanka Er. Det var den ena klockrena kommentaren efter den andra under hela filmen. Det basta ar att detta ar konceptet; att publiken ska vara med sa mycket som mojligt! Sa det var ingen surkarring som satt och hyschade. Nej, alla skrattade och sjong tillsammans. Underbart. Som om Sound of Music inte vore bra nog, nu blev den bara annu battre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0