Och jag drömde att jag följde honom hem upp bland molnen, iväg mot himmelen

Jag ar sa jakla trott pa min kropp. Den har aldrig svikit mig sa mycket som nu. Ingenting verkar fungera som det ska. Forra veckan hade jag Kristallsjukan, (syrran stallde diagnos via skype) och lag i sangen utan nagon som helst kraft. Nu ligger jag har igen, paralyserad, kan inte rora mig en centimeter. Jag vaknade namligen med nacksparr av den varsta sorten. Det har ar forsta gangen jag sitter upp idag och det har redan tart tillrackligt pa mina krafter, sa det ar nog dags for mig att avsluta detta deprimerande inlagg. Over and out!

Idag kanner jag mig som var katt Gus.











Kommentarer
Postat av: tassen

Hoppas att du kryar på dig.Kristallsjukan har jag aldrig hört talas om förut.Vilken snygging man blir ju riktigt avundsjuk,själv har jag fyllt 13 år.Fick en leksaksmus i present lagom kul tycker jag.Kramar från mig och husse och matte.

2011-12-08 @ 06:18:29
Postat av: diana

TACK! Jag kanner mig genast mycket muntrare! Ah kara Tassen, Vad jag saknar Er alla tre. Jag tycker en leksaksmus later riktigt roligt - Gus slapar in riktiga moss och leker med dom, det tycker jag ar mindre roligt. Kram!

2011-12-08 @ 06:22:21
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Redig katt:-) krya på dig!

2011-12-08 @ 21:47:32
Postat av: T

Alltsa jag dor av skratt. Dessa bilder kan vara det roligaste jag har sett. Det far mig att tanka pa katt-tavlan pa fyrisskolan. Love it.

2011-12-09 @ 01:52:23
Postat av: zelal

smal katt! älskar alla dian inlägg:D puss

2011-12-11 @ 22:19:11
Postat av: diana

ahhaha katt tavlan! Den hade jag glomt!!!! Tack Zelali!

2011-12-12 @ 05:25:03
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0