Mina tva sma anglar

Har jag en gosig vardfamilj eller??(!) Imorse kom dom alla in och sjong Happy Birthday for mig. Jag blev sa himla glad, allt jag onskade mig till min fodelsedag var att min kottbulle skulle komma in till mig pa morgonen och mysa; han ar namligen extra gosig nar han bar sin pyjamas. Jag fyller egentligen inte ar foren i slutet av veckan, men eftersom att dom aker bort i overmorgon ville dom passa pa att gratta mig nar alla var hemma. Utover den vackra sangen fick jag en helt underbar present. Dom hade gatt till en konstnar som hade printat av barnens fingeravtryck i silver och ristat in deras namn och datum. Jag ska kopa en silverkedja att hanga "brickorna" pa sa att jag kan bara dom nara hjartat.




Gabriella hade gjort ett jattefint fodelsedagskort till mig'






Kommentarer
Postat av: T to the heresia

Herregud detta kan vara den basta presenten jag nagonsin hort talas om? Sa himla vackert.

2011-12-20 @ 10:08:57
Postat av: diana

"T to the heresia" hahah du ar ju sjuk. Jo, det var en jatte bra ide verkligen!

2011-12-20 @ 19:16:22
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0