Me and you, And I have no fear

Efter att ha varit sjuk i ett par veckor sa har jag inte stoppat i mig sa mycket och helt plotsligt ar aptiten tillbaka och det kanns som om planetens all mat inte kan matta mig. Jag sitter och planerar for fullt en brak middag. Helst av allt skulle jag vilja knappa med fingrarna och appear in Santa Barbara, pa min och Thessis favvo Pub, dar dom serverar varldens godaste hamburgare med svamp och mogelost pa. MUMS!

Varfor har inte jag en Chris Brown nar jag behover honom som mest? Lyssnar namligen pa hans senaste hit "Next to you" och passande nog sjunger han; "And Baby, everything I have is yours, you will never go cold or hungry."






Kommentarer
Postat av: T

Salt- det gillar vi......

2011-12-10 @ 08:12:50
Postat av: S.

Cool sista bilden var, din kamera måste vara grym. Man ser hur saltet rinner haha :)

2011-12-12 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0