Masterkocken i Stovlar

Jag tar tillbaka PRECIS ALLT som jag har skrivit om mina usla kunskaper i koket. Det visar sig att jag ar en mastare! I alla fall nar det kommer till kottbullar. Nar jag val hade borjat var det som om jag inte gjort nagonting annat an lagat kottbullar. Mina kottisar forsvann som smor pa ett fat i solen, och det hade inte med att gora att jag gjort fa - jag gjorde 3 satser (!!!). Gladast blev jag over att min egna lilla kottbulle alskade mina kottbullar. Herregud, hur manga ganger kan man skriva ordet "kottbullar" i ett och samma inlagg?



Min FINA Sofia ♥

Ja, det tog ett tag att skala dom har 5000 potaterna...



Kommentarer
Postat av: Citron

Gud så trevlig julmiddag! Önskar att jag vore där:-)

2011-12-14 @ 13:48:00
Postat av: cido

Jag också!! Köttbullarna ser jättegoda ut!

2011-12-15 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0