Hysterisk Julefrid

Idag efter jobbet maste jag skynda mig in till stan for att handla klappar! Typiskt mig att vara ute i sista stund! Jag slutar 19.00 ikvall, men som tur ar har affarerna har oppet till midnatt eftersom att det ar juletider och dom vet att har dom oppet langre sa har aven proletarer som mig tid att spendera dom fa slantar jag har over. Mitt mal ar att hitta en affar dar jag kan hitta alla mina julklappar, for jag avskyr att ga runt i folkmassorna sa har ars. San Francisco ar verkligen en mardrom - det tar en minut for varje steg man tar. Igar blev jag ihopmosad av alla manniskor runt omkring mig och var nara pa att skrika ratt ut "AK HEM ALLA JAxxx TURISTER!", men jag raknade till tio istallet (lite svensk ar man ju trots allt ;) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0