Det sjungs en sång inatt om ljus i vintertid

Nu kanner jag mig verkligen redo for julafton! Jag och Theresia akte till IKEA idag for att kopa lite mat till julbordet, men utbudet var inte sa stort. Det fanns sill och gravad lax, men det ar ingenting som far det att vattnas i min mun direkt. Men vi kopte med oss lingonsylt och graddsas till kottbullarna jag ska tillaga imorgon - nu nar jag vet att jag kan ;)
Vi fick inte med oss sa mycket fran IKEA, men daremot blev det en hel del fran Trader Joe's.
Eko-eko-ohh-co-hhhh....
Sadar ja!
Varfor vara sociala nar man kan sitta framfor sin dator och lyssna pa Winnerback och Bieber. Tva helt olika artister for ovrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0