CIRQUE DU SOLEIL

Forra veckan nar jag gick upp for att titta mitt schema blev jag glatt overraskad. Mina vardforaldrar hade lamnat ett kuvert med mitt namn pa. Inne fann jag ett kort med foljande text, "Diana, Happy early birthday! Why have a birthday when you can have a birth-month? This is part one of your birthday gift, to be enjoyed with Sofia this wednesday. Much Love, Nic, Geoff, G & L" Vidare i kuvertet hittade jag tva biljetter till CIRQUE DU SOLEIL - TOTEM. Jag blev sa himla glad. Jag alskar sadana presenter! For det ar ingenting jag skulle unna mig sjalv. Jag visste att dom var i stan, men biljetterna var dyrare an hela min lon sa jag viftade bort tanken lika snabbt som jag fick den. Showen var HELT magisk. Vi satt och ropade WOOOOW mest hela tiden. Dom 3 timmarna kandes som 30 minuter, utan att overdriva. Om dom kommer till en stad nara Er, borde ni ga och se showen! Man fick inte knappa nagra bilder under showen, sa tyvarr har jag inga att visa, men har kommer nagra fran pausen.
Sofia i den mega-langa-kon i pausen for att kopa cola. Sjalv torstar jag hellre ihjal an att betala 6 dollar for en flaska vatten. Det borde vara olagligt att salja det sa dyrt.
Dalig bild, men har kan Ni i alla fall se min nya kappa. Jag gick runt och klagade i over en manads tid om att; "...den hade varit perfekt bara den hade haft fickor..." och sa upptackte jag kvallen till ara att den hade tva fickor. Hahaha, dags att jag gor nagonting at synen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0