Cause when I leave for the night, I ain't coming back

Nu ska jag traska in mot stan  med Sofia. Vi tankte passa pa att spendera en hel kvall tillsammans innan hogtiderna drar igang pa riktigt och vi kommer ha fullt upp med annat! Det blir middag, drinkar och bio! Det var eveigheter sen jag var pa bio sist. Jag kan inte ens komma ihag den sista filmen som jag sag. Forut brukade jag ga 2 dagar i veckan, nu maste det ha gatt nastan 2 manader sedan jag var pa bio sist (!!!)
Jag alskar min nya blus fran H&M
Och min fuskpals fran Michael Kors
Ready for a night of fun!

Kommentarer
Postat av: cido

Riktigt snyggt!! Speciellt pälsen o kappan :)

2011-12-23 @ 10:40:46
Postat av: diana

TACK cido!

2011-12-24 @ 09:06:02
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: zelal

Snygg!!

2011-12-25 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0