But I have learned that you can't just create your own timetable and will it to come true.

Vaknade just upp hos Sofia. Jag alskar att sova har for jag sover sa bra! Jag tror det ar svart att inse hur daligt man sover tills det att man sover bra. Nar jag sover hemma och ar ledig kan jag vakna upp klockan 10 men kanner mig fortfarande trott (formodligen for att L har gratit under natten och G skriker och hojtar pa morgonen). Har daremot vaknar jag upp klockan 7 pa morgonen och kanner mig jatte utvilad (formodligen for att det ar knapptyst bade under natten och pa morgonen - underbart!).

Igar jobbade jag hos en annan familj. Det gick jatte bra. Familjen har tva pojkar. En som ar tre ar gammal och den andra ar 6 manader. Dom sov storre delen av nar jag var dar. Jag satt i soffan och catchade upp med Theresia over telefon och fick samtidigt betalt - VART! Nu ska jag ga och satta in checken pa mitt bankkonto och sedan ga ivag for att handla indigrienserna infor mitt kottbullebak. WISH ME GOOD LUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0