Basta Sofia!!!

Hej hopp! Jag har nu vaknat upp ur min koma. Jag har legat i sangen i tva dagar ovetande om tid och rum. Jag har aldrig varit sjuk pa det har sattet. Det var kort, men intensivt. Mitt vanstra ora kunde jag satta pengar pa skulle explodera, jag kande mig yr och kunde inte rora mig och varje gang jag lyfte upp huvudet behovde jag spy. Klockan tre pa natten skrev jag ett sms till min vardmamma och sjukanmalde mig. Jag horde till och med hennes telefon plinga till nar jag skickat ivag meddelandet (det ar sa nar man jobbar dar man bor).
Under dagen kom min kottbulle in och gav mig varldens gosigaste kram, det var som om han forstod att jag behovde det. Sen kom Gabriella in och gav mig tva "krya-pa-dig-teckningar". Senare pa kvallen fick jag ett sms fran Sofia dar det stod att jag skulle oppna ytterdorren. Dar hittade jag en kasse med en julkalender och en ask med english liquorice allsorts. Tararna borjade genast rinna. Detta kan bero pa tva saker; 1. Jag hade varken druckit eller atit pa tva dygn och aven fast jag holl bade choklad och mitt favorit godis i handerna kande jag ingen lust for att ata det - detta fick mig att inse hur daligt jag madde och det kandes sorgligt(?) 2. Jag blev rord av att jag har en sa fantastiskt underbar van som verkligen bryr sig om mig ♥
Det fick mig aven att tanka pa Ulla och Benke ♥

Forsta luckan oppnad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0