Alla vägar har sitt pris, så välkommen till världens tråkigaste paradis!

Till min stora lattnad, vaknade jag idag upp med mindre smartor i nacken. Snacka om att begreppet "pain in the neck" har fatt en helt ny innebord for mig. Tur att jag tog med mig en tub ZON fran Sverige. Jag smorjde in det var tredje timma under hela natten och det verkar ha gett resultat.

Imorse tog jag med barnen till fritidsgarden, dar det holls ett knytkalas. Alla skulle ta med sig nagonting fran sitt ursprungliga land. Jag gav inte ens mina kunskaper i koket ett forsok (med tanke pa statistik fran tidigare forsok) utan gick direkt till mataffaren. Vi bestamde oss for nachochips och hummus. Det var minst sagt svart att forklara for dom andra att detta faktiskt var svenskt in a way. "Hummus? Oh yes, is's very Swedish! Everyone eats it... maybe because we have so many immigrants from Mexico... more than you have actually...hehe" "Really?!!' "Really :)......"



Kommentarer
Postat av: T

ZON. haaaaaaaaaaaaaaaaaha. Grona Lund 2010 sager jag bara ;D

2011-12-09 @ 01:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0