When you’re happy like a fool, let it take you over When everything is out you gotta take it in

Sondag kvall efter det att jag kommit hem fran Sacramento sa var jag ganska sa redo for att lagga mig i sangen och sova. Men nar Tina ringde och fragade om jag ville traffas kunde jag inte saga nej. Jag hade saknat min fina tos och dessutom ar hennes mamma pa besok, sa jag ville ta chansen att traffa henne. Tinas mamma var precis lika koselig som Tinis ♥ Dom hamtade upp mig i en glassig Ford Mustang. Vi akte till Golden Gate bron och tog lite bilder, efter det akte vi Lombard Street som ar varldens krokigaste gata - dar var det en massa turister som knappte bilder och en man ville knappa bilder pa bilen vi akte i. Efter att ha slappt av Tinas mamma och hennes van vid hotellet var det bara att veva ner rutorna och "taket", skruva upp volymen pa stereon och gasa ivag! Det ar en av dom kvallar jag kommer minnas bast fran mitt ar har i SF. Hela kvallen hade jag en sadan harlig kansla av lycka i hela kroppen. Och nar jag satt dar i bilen och lyssnade pa OneRepublic's lat "Good life" kande jag bara "Jag ska plugga, plugga och plugga lite till for att kunna tjana bra med kosingar och kopa en san har bil och helt enkelt leva the good life".
Lombard Street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0