Please don't take my sunshine away

Varje kvall nar jag lagger min lilla grabb sjunger jag honom en sang som lyder som foljande:

You are my sunshine, my only sunshine

You make me happy when skies are gray

You'll never know dear, how much I love you

Please don't take my sunshine away

 

The other night dear, as I lay sleeping

I dreamed I held you in my arms

But when I awoke, dear, I was mistaken

So I hung my head and I cried.

 

You are my sunshine, my only sunshine

You make me happy when skies are gray

You'll never know dear, how much I love you

Please don't take my sunshine away


Och ikvall nar jag sjong den borjade jag grata. Dom senaste veckorna har jag kant en angest. Angest over att min tid har en dag kommer att vara over. Min tid med barnen och familjen.  Jag ar inte pa langa vagar redo att lamna mina knottar och det som gor mest ont ar att jag kanner precis som i texten att min lilla grabb aldrig kommer veta hur pass mycket jag alskar honom. Han kommer inte komma ihag mig. Han ar min solstrale och tanken om att jag en dag kommer att lamna honom far mitt hjarta att borja bloda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0