Ja för en doft av sommarens sista dagar

Imorgon bar det av mot Yosemite for andra gangen! Ord kan inte beskriva hur lycklig jag ar over detta. Yosemite ar utan tvekan den vackraste platsen pa jorden som jag hittills har besokt och jag langtar till att fa spendera annu mer tid dar. Denna gangen kommer vi aven overnatta pa ett hotell. Vadret pa lordag kommer att vara 35 grader och pa sondag 29 :D Deeeeilig!
Aven denna gang aker jag med Tina + hennes mamma och van. Om Tina ser lite galen ut pa bilden sa ar det for att hon ar det. I alla fall i sadana har miljoer - hon alskar att klattra runt, hoppa runt, ta risker (gor mig valdigt nervos) - Min lilla apa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0