Du har fått sol i Dina ögon och har aldrig varit där

I helgen var jag i Sacramento och halsade pa Jessica. Jag tycker beskrivningen "sot liten by" passar battre in pa Sacramento an "Californias huvudstad". Men jag forstar manniksor som bor dar for husen var verkligen jatte vackra och sedan sa var det 1000 grader varmt, sa om man gillar varme ar det perfekt att bosatta sig dar! Det var mysigt att fa se hur fina Jessie bor och traffa barnen hon ser efter. Vi gick runt pa stan, shoppade (jag kopte en jatte sot kofta till L och en prinsess handvaska till G - lagger upp bilder pa det senare), vi at pa Jessicas favorit sushi stalle och sa akte pa drive-in-bio. Jatte mysigt! Jag alskar drive in bio! Forst sag vi "The Change-Up" (andra gangen for mig) sedan sag vi "Bad Teacher" - dalig film. Jag tror den har fatt sa mycket publicitet for att Justin Timberlake och Cameron Diaz spelar mot varandra. Se den inte.

Pa sondagen nar jag skulle aka hem insag bade jag och Jessica att det gatt precis 6 manader sedan det att vi anlande till USA - tillsammans. Darfor kandes det helt ratt att vara tillsammans aven pa sondagen. Det ar sa skont att ha nagon som jag kan ringa om kvallarna nar jag har haft en tuff dag med barnen, for Jessica forstar - da hon gar igenom exakt samma sak. Ser fram emot nasta gang hon kommer till San Fran. Vi har aldrig en trakig stund - varje gang kan jag rakna med nya, galna aventyr och roliga erfarenheter! :)

Sedan var vi aven i Californa State Capitol Museum. Jatte vacker byggnad!
Gamla stan
Fina Jessie
State building
Den dagen jag har mitt portratt i en sadan maffig guldram vet jag att jag har lyckats.
Det har ar min drom arbetsmiljo. Sa har vill jag att mitt framtida kontor ska se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0