a dream. a laugh. a moment. a love.

Herregud vad skont det ar att ha Theresia har i Staterna igen! Och dessutom i samma delstat, vilket underlattar nar det kommer till dagsrytm, telefonsamtal osv. Det ar en av anledningarna till att jag bloggat mindre pa sistonde - sa fort jag har nat pa hjartat eller har en stund over ringer jag T istallet for att skriva om det har. Det som dominerar vara samtal just nu ar Ben&Jerrys :P Theresia hittade deras hemsida, sa nu ar vi inne dar mest hela tiden och tittar vilka nya smaker vi vill testa! For att citera T "Vi borde ga in pa www.tjockis.se och inte B&J.com..."

Mina favoriter (utan inbordesordning):
Bohemian Raspberry var min absoluta favorit, men har slutat att tillverkas :( Av vilken anledning ar oklart, for det var deras basta.

Kommentarer
Postat av: B&J lover nr 1

Det är så symboliskt att vi har samma top 3 B&J glassar!!?? Jag menar, dom har ju typ en miljon sorter. Men dessa är mina 3 favoriter med! 1 är helt klart cinnamon och sedan på delad andra plats everything but the/ banana split

2011-08-11 @ 21:37:19
Postat av: citron

Finns det ingen med Ginger smak??? Den hade varit min favorit:-)

2011-08-12 @ 09:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0