Tuffi tuffi taget gar ut i vida varlden

I lordags efter jobbet bar det av mot Yosemite. Lordag kvall tog vi in pa ett hostel - och rummet var creepy. Sangen hade speglar i taket och det hangde speglar langst med alla vaggarna. Jag kan aven tillagga att det stod hookers ute pa gatan som forsokte fa napp. Kandes ju bra att lagga sig i den sangen nar man med all sakerhet kunde gissa vad som forsegatt dar. Fy. En (obehaglig)upplevelse i sig. Tur att jag hade Tinis vid min sida annars hade jag freakat ut. Nar vi lag dar i sangen slutade vi efter ett tag att titta pa varandra nar vi pratade, utan vi tittade upp i taket - i speglarna.

Sondag morgon begav vi oss mot harliga aventyr som vantade i Yosemite. Dagens forsta stopp blev vid "Yosemite Mountain Sugar Pine Railroad". Vi akte pa en timmas guidad tur i detta fina, historiska tuff-tuff tag. Bra start pa dagen och solen stralade liksom mitt humor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0