Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen.

Fredag kvall. Jag fick ett sms fran Tinis tidigare ikvall med forslaget "ol og snakke i kveld" - i mitt fall byts alltid olen ut mot ett glas rott men i alla fall... my point is: Det var ett utmarkt forslag som jag tyvarr var tvungen att tacka nej till. Varfor? Jo, for att min vardpappa kande for att gora samma sak med sina vanner ikvall. Speaking of my vp. Chokladen skulle ha kommit i mandags, men det gjorde den inte. Jag var saker pa att det var en bluff och att jag betalat 100 dollar till en knarklangare som suttit och gjort denna trovardiga hemsida i en lagenhet med skotthal i vaggarna i Mexico i syftet om att tjana pengar pa dumma manniskor som mig sjalv som ar villiga att punga ut orimliga pengar for choklad fran Frankrike utan nagon som helst garanti. For att gora en lang historia kort: chokladen kom i tisdags. Min vardpappa blev verkligen jatte glad :) Sa glad och tacksam att han till och med bjod mig pa en pralin - och JA, den var god ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0