Jag måste varit någon annan Innan jag kände dig

Efter mina aventyr sondag kvall trodde jag inte kvallen kunde bli battre, men det blev den! Nar jag la mig i sangen med tanken "Herregud jag kommer vara som en levande zombie imorgon..." sag jag att jag fatt ett mejl fran min vardmamma dar det stod att jag kunde vara ledig pa mandagen. HURRA! Planen var att sova ut, men klockan halv nio bestamde sig stadarna for att komma. Var ganska skont i och for sig att lamna huset, ga och satta mig pa mitt favorit fik med min laptop, dricka kaffe for att sedan komma hem till ett nystadat hus och super frascht rum. Dom hade dessutom bytt mina lakan sa jag hoppade in i duschen och krop sedan tillbaka till sangs. Det ar en av mina favorit saker: sova i en nybaddad sang, nyduschad. En annan "sadan" favorit pa listan ar att dricka ett kallt glas vatten efter att ha borstat tanderna. Motsatsen till det ar att dricka ett glas apelsin juice nar man precis borstat tanderna pa morgonen - fy, jag avskyr det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0