HOLLYWOOD

Nu ar jag hemma fran min semester med Theresia. Det var en helt fantastisk vecka! Forsta kvallen spenderades pa Hollywood blvd. Vi gick pa Walk of Fame och kande oss urusla som endast kande till 15 % (knappt!) av namnen pa stjarnorna.
Om vi blev glada nar vi sag en stjarna vi kande till!
For er som inte vet ar min absoluta favorit komiker Jimmy Kimmel. Jag har alltid velat ga pa en av hans shower - tyvarr hade jag inte tankt pa det innan, men jag fick atminstonde sta utanfor med vetskapen om att han var dar inne. Hans gast artist for kvallen var Lady Gaga och det gick inte att missa! Det stod poliser i vartenda gathorn och i luften svavade det helikoptrar.

Kommentarer
Postat av: Fegisen

Det var ju tur att jag hade dig vid min sida, annars hade jag nog förmodligen svimmat. Panik var mitt förnamn där inne..

2011-08-06 @ 20:31:41
Postat av: Veronica

det verkar ju som ni haft en grym resa! :D Hur gick det med santa barbra? BLir det någon flytt? guuddd vad jag längtar tillbaks när man ser allt skojj ni upplever

2011-08-07 @ 16:49:52
URL: http://www.nattstad.se/jornliden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0