Goda nyheter

Minns Ni att jag skrivit om den nya au pairen som skulle ersatta min gamla van Sophie? Nu har hon anlant och jag har traffat henne. Jag var verkligen tok nervos for jag visste att varat forsta mote skulle vara avgorande. Skulle jag tycka om henne eller inte? Jag var inte nervos over att vi skulle komma overens. Jag kommer overens med dom allra flesta manniskor, kan anpassa mig osv. Men jag ville inte "bara" komma overens med henne eller anpassa mig for den delen. Jag ville att hon skulle vara nagon som jag ville umgas med. Det gor min vardag har sa mycket enklare, eftersom att barnen hon ser efter ar G & L's basta vanner. Och det ar skont att ha nagon som bor sa nara, for da kan man traffas aven efter jobbet och hitta pa nagonting utan att behova ta sig ner pa stan och krangla med bussar. Till min stora lattnad tycker jag om henne. Sofia heter hon. Underbar tjej. Forsta gangen jag traffade henne var i parken med barnen, men efter det har vi umgatts mycket pa fritiden till min stora gladje. Vi fikar flitigt nere pa Cortland street och at aven middag ute igar. Imorgon ska vi pa bio :)

Kanns som om det var lange sedan jag var pa bio. I Sverige gick jag pa bio en gang var tredje manad, har gar jag ibland tva ganger i veckan. Sa nar jag skriver att det var lange sedan jag var pa bio menar jag ungefar tva veckor sen sist ;)



Kommentarer
Postat av: Veronica

va bra att ni klicka! :)

2011-08-14 @ 11:25:17
URL: http://www.nattstad.se/jornliden
Postat av: diana

Ja, det gladjer jag mig till :)

2011-08-15 @ 19:17:38
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: cido

Man borde gå på bio oftare! Kul att du och den nya au-pairen kommer överens. Kram

2011-08-15 @ 19:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0