Och nätterna blir ljusa Och jag känner och jag lever Och jag minns

Under helgen tog vi oss en tur till bade Six Flags och Universal Studios. Jag ar inte superfortjust i karuseller men vet att Theresia tycker om det valdigt mycket vilket gor att aven jag njuter.  


Efter en hel dag av helt GALNA karuseller mottes vi av denna skylt pa vagen hem vid busshalls platsen. Skont tankte jag... Hela dagen hade jag varit vettskramd for att do av en hjatattack pga av alla insane karuseller som vi akte och trodde att jag hade livet i sakert behall nar jag lamnade Six Flags omradet, men denna skylt forsakrade mig om att vart jag an befinner mig - vare sig det ar 200 miles/hour 1000 meter upp i luften eller pa stadig mark sa finns det risker. Oskon kansla.


Dagen darpa blev det ett besok pa Universal Studios. Jag har besokt Universal en gang tidigare, men hade minst lika roligt denna gang! Dessutom sag jag ett par shower som jag inte sag gangen darinnan.








Det dar med olika typer av radslor ar sa intressant. Nar vi var pa Six Flags var Theresia cool lugn aven fast vi akte dom varsta av varsta karusellerna. Men nar vi gick igenom House of Horror skrek hon for livet precis som jag gjorde pa Six Flags. Vart att notera ar att House of Horror inte ens ar halften sa laskigt som Spokhuset pa Grona Lund.
















































Kommentarer
Postat av: Theresia

Karl: The heart wants what it wants!



Susan: Yeah, well, my heart wants to hurt you, but I'm able to control myself!



HAHA! Det är ju lätt den bästa :D

2011-08-06 @ 20:40:11
Postat av: diana

haha jag vet den ar bra! jag alskar den med John & gabrielle! "....Return the shoes? I can't talk to you when you're hysterical."

2011-08-06 @ 22:57:21
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: citron

DH är den bästa serien ever. I alla fall säsong 1, 2 och 3. Resten har jag ej sett;-)

2011-08-10 @ 09:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0