Angulas Plaza

Jag motte Samuel pa en korridor fest. En trevlig kille, men ingenting mer an sa. Vi hade en gemensam van som tyckte att vi tva skulle vara a perfect match! Nummer utbyttes och han bjod ut mig pa en dejt. Jag bjod med Theresia och foreslog en dubbeldejt. Bio ar ju lagom klyschigt och bra tankte jag. Laste dom tre forsta meningarna av handlingen pa den nya filmen "500 days of Summer" - "Boy meets girl. Boy falls in love. Girl doesn’t." ...det var allt jag laste innan jag reserverade 4 biljetter. Vem kunde nagonsin tro att nagonting bra kunde komma ut fran en katostrofalt misslyckad dubbeldejt? Men det gjorde det. Karleken till denna fantastiska film.



Kommentarer
Postat av: Theresia

Det är så konstigt hur livet alltid hittar sina egna vägar. Helt omedvetna om hur avgörande denna kväll skulle komma att bli, men med facit i handen nu så känner jag mig inte oroad för framtiden. Jag tror på att den kommer bli underbar.

2011-08-06 @ 20:37:45
Postat av: diana

And that's the spirit!!!

2011-08-06 @ 22:53:46
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0