What's yours freaky obsession?

Jag maste erkanna en sak: Jag var aldrig och klippte mig igar. Jag vaknade upp pa morgonen och hade fortfarande feber, huvudvark och sag allmant blek och elandig ut. Det enda som sag bra ut var mitt har (hade duschat med Joico och plattat haret med min nya ghd platttang kvallen innan) ... Och jag mar alltid battre nar mitt har ser bra ut och om jag redan mar daligt blir allting varre om jag har en dalig har dag. Denna vecka har bagaren redan runnit over - det ar INTE latt att jobba med tva smabarn som har gratit mer av vanligt nar allt man sjalv vill gora ar att grata for att man mar sa daligt. Sa jag kande att bagaren skulle svamma over om jag pa detta skulle fa en dalig klippning. Jag ville inte ta risken och avbokade darfor min tid. Jag bokade om tiden till nasta torsdag. Planen ar namligen att jag ska vara frisk da!

Nu tanker Ni sakert "vilken ytlig tjej". Nej, jag ar faktiskt inte ytlig. Men nar det kommer till mitt har ar jag ganska sa bestamd och jag tycker det ar helt okej. Vi alla har vara konstiga saker som vi ar besatta utav och vill ha pa ett visst satt. Jag ar sadan nar det kommer till mitt har. Detta beror nog pa tidigare trauman i mitt liv. Ex; Nar en viss haxa tvingade ned mig pa en stol, satte mitt har i en toffs och bara klippte av med kokssaxen (!!) Nasta dag var det skolfotografering. Jag bar en keps for jag skamdes sa mycket, men fotografen bad mig ta av mig kepsen for man fick inte bara ytterplagg. Sa jag var helt platt pa hela huvudet och nertill "tjoffsade" haret ut. Inte sa roligt.

Kommentarer
Postat av: citron

jag tänkte inte alls att du var ytlig. Klart att du är mån om ditt hår. So am I boy, so am I

2011-04-23 @ 07:50:57
Postat av: diana

boy?? haaha! uppdatera bloggen med vad ni gor i pask

2011-04-23 @ 08:03:55
Postat av: citron

har du inte sett solsidan?

2011-04-23 @ 10:35:00
Postat av: citron

förresten nu vart man sugen på att se gudfadern

2011-04-23 @ 10:59:01
Postat av: cido

Låter som att din styrka ligger i ditt hår, like samson! Oh I cut his hair myself one night. A pair of dull scissors and the yellow light. And he told me I done alright. And kissed me till the morning light, the morning light. hahahah Blev också sugen på att se gudfadern. Kram

2011-04-23 @ 17:00:55
Postat av: diana

Citron: I solsidan sager dom "mannen".

Cido: Ja, mitt completes me.



Gudfadern filmerna ar mina favoriter - dom ar varda att se med jamna mellanrum, eller som jag gjorde ett tag: varje kvall.

2011-04-23 @ 17:57:04
Postat av: citron

I avsnittet då ove käkar bajsmacka (dijonsenap) Där säger han So am I old boy, so am I.

2011-04-24 @ 06:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0