Det ar sa latt att kasta karlek dar den vackert tas emot

I Fredags ringer Jessica mig och talar om att hennes bil kollapsat. Den hade slutat fungera, bara sa dar. Det var forsta april och jag var saker pa att detta var ett daligt aprilskamt. "Jessica sluta, jag tycker inte det ar roligt. Jag ar inte den typen som skrattar at sadant. Lagg av bara" men det var inget skamt. Jag ville grata. Jag hade varit glad hela veckan for jag visste att hon skulle komma och stanna hela helgen. Som tur var har hon fantastiska vardforaldrar som loste problemet. Puuuh! Hon fick lana en annan bil och pa kvallen anlande hon och jag var lika glad som ett barn ar pa julafton:D

Kvallen kunde inte blivit battre; Jessica, sushi, rott vin, betydelsefulla ord utbyttes om livet, det onda och det goda och allt som framtiden har att erbjuda.

Lordag - Vi borjade med en tidig springrunda, vilket kandes riktigt tufft efter en sen kvall med vin, men samtidigt var det valdigt uppfriskande:) Vi avslutade pa toppen av ett berg, dar man har utsikt over hela San Francisco, vackert ar fornamnet. Efter att ha suttit dar ett tag, pustat ut och snackat lite skit gick vi hem igen for en lang dusch! Efter att jag gosat klart en stund med L, (saknar honom sa mycket nar jag inte jobbar) tog jag med Jessica till ett av mina favorit cafen. Dar kopte vi med oss en varsin kaffe och crossiant och gick vidare for att fa en pedikyr. Vi bada tog en spa - pedikyr behandling. Det var sa skont att fa hela ryggen masserad samtidigt som fossingarna blev val vardade och masserade. Harlig start pa var lordag! Sedan begav vi oss mot storstan! Dar blev det en hel del shopping! Det blev en massa klader och harprodukter, (Joico for min del givetvis) och sa prackade jag pa Jessica produkter fran Sebastian och Redken. Innan vi klev in pa Forever 21 forvarnade jag Jessica om att vi borde vanda eller atminstone lamna planbockerna utanfor, men vi gick in och kom ut med tunnare planbocker, men med storre leenden pa lapparna:D Och sen blev det lite mer shopping, och lite till och lite till...
Men vi hade aven ett mission! Och uppdraget gick ut pa att hitta klader till festen vi skulle till pa kvallen. Det var 80'tal soul train tema. Det vill saga; skrikiga neon farger men fortfarande glammigt. For min del blev det en skrik aprikos fargad kjol med en stor rosett framtill och en blus som aven Jessica kopte:) "The swedish twins" fick jag hora ex antal ganger under kvallen.
Efter all shopping gick vi till en restaurang dar vi fick vanta i 40 minuter pa ett bord, men det var det vart. Sedan begav vi oss hem och borjade forberedelserna infor festen.
Kvallen var grym! Festen holls i ett stort trevanings hus dar 7 killar bor, Ni forstar ju sjalva... Det var helt galet. Det kandes som om jag befann mig i en film. Manniskor overallt, ett kök uppradat med massa alkohol, ishinkar, en öltunna, roda plastmuggar... Och kvallen fick sig ett spannande slut men det kan jag inte skriva om har ;)
Sondag - Alldeles for fa timmar somn senare var det bara upp och hoppa for pa dagens agenda stod Skydiving som planerat!
Helgen i bilder!

Jag kande inspiration fran kvallen innan och valde darfor vinrott!
Jessica ar turistig och knapper en massa bilder
Trotta efter all shopping och vantan pa bord...
men glada nar vi val fatt ett bord! Det blir sa nar man valjer en restaurang med utsikt over Union Square.


Sa har ser det ut nar tva tjejer lamnar huset for att ga pa fest. Klader och skor overallt.
Roda plastmuggar - CHECK!
Forsta gangen jag korde over Golden Gate Bron - Pa vag mot Napa och Skydivingen.
Ungefar sa har lojligt glad ar jag har borta.

Kommentarer
Postat av: Zelal

Gud vad söt du är på bilderna!

2011-04-06 @ 09:15:33
Postat av: cido

Jättefina bilder!!

2011-04-06 @ 11:56:55
Postat av: Elin

Guud vad jag saknar ditt leende!!! Finaste du.. du verkar ha de så där underbart som man bara kan önska sig.. Hoppas du har de fint!! Kram

2011-04-06 @ 20:58:22
URL: http://eliiins.blogspot.com
Postat av: diana

TACK horni! Elin, fina elin! Jag har saknat ditt leende med. Varje gang jag anvander Joicos produkter har kanner jag mig pa na sjukt vis narmare Er. :P <3 kanske for att det far mg att tanka pe dig & cami och det far mig att LEEE

2011-04-07 @ 02:12:34
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag saknar dig redan fina du!!!

2011-04-07 @ 03:23:54
URL: http://jessicaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättefina bilder!

2011-04-10 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0